سبورتسلايدر

لحظة غضب.. أول تعليق من أفشه بعد تبديله أمام سيراميكا

 

حازم البربري

وجه محمد مجدي أفشة لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي رسالة توضيحية على هامش تغييره في مباراة المارد الأحمر أمس أمام سيراميكا في الدوري والتي انتهت بفوز الفريق الأحمر بنتيجة 4-1 ضمن مباريات الجولة 19 من دوري نايل.

وكتب أفشه عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الإجتماعي إنستقرام قائلا:”

حابب أوضح حاجه علشان للإسف بعض الناس هيبدء يتداول حاجات َويفسر حاجات مش مظبوطه، أنا امبارح بعد التغيير كنت زعلان جدا من نفسي وكنت حاسس إني محبط جدا ومعملتش حاجة للفرقة خاصة اني بدأت الماتش وكنت حابب يكون ليا إضافة، أيام اللعيب أو الرياضي عموما بيبقى فيها حاجات محبطه زي كده َ، أنا حتى نشرت إحصائيه فيها صفر صناعه وصفر تسجيل، عندي أفضل من كده أكيد، مصدرش مني أي شيء ناحية الجهاز الفني اللي طبيعي يغير ويبدل واللاعب لازم يحترم قراره تحت أي وضع، ولا حتى الكابتن خالد بيبو الي في لحظتها قلتله مفيش اي حاجه وقعدت وهديت.. معلش لحظة غضب وراحت لحالها وإن شاء الله الجاي أفضل .

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى